söndag 26 juni 2016

Du, bara av Anna Ahlund

Du, bara av Anna Ahlund
Fristående
Utgivningsår: 2016
Antal sidor: 341
Originalspråk: Svenska



”Dörren till Carolines rum är stängd. Min dörr är också stängd, jag kan inte minnas att jag stängde den innan jag gick. Jag undrar när vi började stänga våra dörrar, egentligen.”
(Sida 331)



Johns syster Caroline är kär. Igen. Den här gången är det i killen som jobbar i butiken bredvid, Frank. Caroline har bestämt sig för att hon ska ha honom, och inget kan stoppa henne. 
Hon, John, Frank och Johns bästa vän Elli drar till familjens lantställe och John får allt starkare och starkare känslor för Frank. Men han vet att han inte har någon chans, för Frank är Carolines.
Sedan händer den där kyssen, och ingenting kommer att bli sig likt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar